fredag 2. april 2010

PÅSKEFEEERIE :D

Ja, denne påsken har egentlig vært litt kjdedelig. men hadde en skikkelig opptur på skjærtorsdag :) var hos snuppa mi, og kjæresten hennes og på grillfest :) hadde det kjempe koselig og veldig moro, og veldig go mat :P gleder meg til neste gang vi skal grille der. blir bare mer og mer moro for hver gang :)

fredag 13. mars 2009

onsdag 28. januar 2009

http://i75.photobucket.com/albums/i303/Andrea9191/18f62a03.jpg

Dette smykke er veldig fint! passer til masse! og forskjellige typer klær!
http://www.onskeseddel.dk/img/site/smykker.jpg

Jeg likte dette smykke veldig godt! var søtt å ikke så veldig lie, passe stort!

Smykkee!

http://www.kreativehender.com/images/Smykker/Rino.jpg__%5B250px%5D.jpg

Jeg likte ikke dette smykke for det var for stort! å kan ikke brukes til vanlig!

Filter-oppgave!


Vi har jobbet med Photoshop i PTF! og lært å bruke photoshop osv, er veldig moro (:

Photoshop!