fredag 2. april 2010
PÅSKEFEEERIE :D
Ja, denne påsken har egentlig vært litt kjdedelig. men hadde en skikkelig opptur på skjærtorsdag :) var hos snuppa mi, og kjæresten hennes og på grillfest :) hadde det kjempe koselig og veldig moro, og veldig go mat :P gleder meg til neste gang vi skal grille der. blir bare mer og mer moro for hver gang :)
fredag 13. mars 2009
onsdag 28. januar 2009
Smykkee!
http://www.kreativehender.com/images/Smykker/Rino.jpg__%5B250px%5D.jpg
Jeg likte ikke dette smykke for det var for stort! å kan ikke brukes til vanlig!
Jeg likte ikke dette smykke for det var for stort! å kan ikke brukes til vanlig!
Abonner på:
Innlegg (Atom)




