onsdag 28. januar 2009

Filter-oppgave!


Vi har jobbet med Photoshop i PTF! og lært å bruke photoshop osv, er veldig moro (:

1 kommentar:

Joakim Bergersen sa...

Mye fine bilder her. Du bør skrive litt mer om PhotoShop, og om hva du har lært. Som hvilke verktøy du har brukt osv. Veldig fine illustrasjoner på ett-punktsperspektiv!