Mye fine bilder her. Du bør skrive litt mer om PhotoShop, og om hva du har lært. Som hvilke verktøy du har brukt osv. Veldig fine illustrasjoner på ett-punktsperspektiv!
Legg inn en kommentar
1 kommentar:
Mye fine bilder her. Du bør skrive litt mer om PhotoShop, og om hva du har lært. Som hvilke verktøy du har brukt osv. Veldig fine illustrasjoner på ett-punktsperspektiv!
Legg inn en kommentar