Selma Helen`s Blogg=)
Om meg
Selma
Vis hele profilen min
onsdag 28. januar 2009
Smykkee!
http://www.kreativehender.com/images/Smykker/Rino.jpg__%5B250px%5D.jpg
Jeg likte ikke dette smykke for det var for stort! å kan ikke brukes til vanlig!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar