onsdag 28. januar 2009

Smykkee!

http://www.kreativehender.com/images/Smykker/Rino.jpg__%5B250px%5D.jpg

Jeg likte ikke dette smykke for det var for stort! å kan ikke brukes til vanlig!

Ingen kommentarer: