Selma Helen`s Blogg=)
Om meg
Selma
Vis hele profilen min
onsdag 28. januar 2009
http://www.onskeseddel.dk/img/site/smykker.jpg
Jeg likte dette smykke veldig godt! var søtt å ikke så veldig lie, passe stort!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar