fredag 2. april 2010

PÅSKEFEEERIE :D

Ja, denne påsken har egentlig vært litt kjdedelig. men hadde en skikkelig opptur på skjærtorsdag :) var hos snuppa mi, og kjæresten hennes og på grillfest :) hadde det kjempe koselig og veldig moro, og veldig go mat :P gleder meg til neste gang vi skal grille der. blir bare mer og mer moro for hver gang :)

Ingen kommentarer: