Refleksjonsnotat!
Hvorfor valgte du den stemningen/temaet?
Jeg valgte Romantikk som tema, for jeg syntes det er veldig romantisk og søtt når det skal være et bord for to. For da er det en spesiell følelse dem har mellom seg!
Hva er blikkfanget påbordet ditt? Og hvordan fungerer det som blikkfang?
Blikkfanger skal være den rosen som ligger på bordet for det er vel det som er mest romantisk av alt syntes jeg!
Hva har du lært om matrialene du har arbeidet med?
Føler ikke at jeg har lært så veldig mye om det jeg har arbeidet med! Eneste var vel at jeg er alergisk mot den leira vi brukte, ellers så var det ingen ting!
Hva kunne du gjort anderledes når du ser sluttproduktet? Når bordet er ferdig dekket!
Det er jeg ikke helt sikker på enda, for jeg har ikke dekket bordet, enda! Men håper jo det blir bra så jeg ikke har lyst til å gjøre noe anderledes enn det jeg skal gjøre!
Kommer du til å tenke mer på blikkfanget i framtiden, når du skal dekke bord framover?
Ja, kommer vel til å tenke litt mer på det sefølgelig, men blikkfanget må jo ikke ta hele bordet! Men må flyte seg sammen med det andre samtidig det er det du legger mest merke til å gjør det spendene så du man vil se mer av det!
http://sp-1dhb.blogspot.com/
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar