Selma Helen`s Blogg=)
Om meg
Selma
Vis hele profilen min
fredag 7. november 2008
Her har jeg tegnet et punkts perspektiv, i froske perspektiv.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar